Recette été - Summer recipe

C'est les vacances, vous n'avez pas envie de les passer en cuisine, si ? Je partage mon astuce au camping ! 

Je prends une tomate, un concombre et peu de salade et je commande une portion de frites au restaurant. Le temps d'attente je coupe la tomate, le concombre et lave la salade : et voilà. Un repas léger, rapide et complet. La portion de frites au restaurant est à 2,50 €.
Autre possibilité bien sûr, c'est de manger au restaurant de l'entrée au dessert.

Holidays at last! You don't feel like spending your time cooking don't you? Here is my tip while you stay at Le Caussanel : I order some French fries at the restaurant and I also bring a tomato, a cucumber and some salad. While waiting a few minutes for the fries, I just have to slice the tomato, the cucumber and wash the salad and that's it ! I have in my hand a full, light and quick meal. The portion of fries is only €2.50 at the restaurant !
Of course, you can also order a complete menu, from starter to dessert ! 

Commentaires

Articles les plus consultés